tiistai 10. marraskuuta 2015

The Begin - uuden alku

Mä oon aina ollu semmone tyyppi, joka ei jää tuleen makaamaan vaan jatkaa eteen päin ja tavottelee aina jotain uutta. No pitihän tähän muutenkin hektiseen elämänvaiheeseen saaha jotain uutta, ja tällä kertaa se jotain uutta on tää blogi.

Oon siis 17-vuotias lukiolainen, joka nyt päätti jakaa jotain elämästään tänne kaikkien luettavaksi.Tällä hetkellä asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Savossa, mutta suunnitelmissa on päästä pois täältä lukion päätyttyä.

Ja mitäkö blogi sisältää? Eiköhän toi blogin alaotsikko Vähän kaikkee, mut ei oikein mitään kerro jo kaiken oleellisen blogin sisällöstä. Blogi tulee siis sisältämään kaikkea laidasta laitaan. Musiikki, koulu, matkustelu, kaikki kirjottamisen arvonen ja niinkin pieni juttu kun elämä ylipäätänsä on varmasti täällä esillä tavalla tai toisella.

Nyt tämä esittely saa jäädä tähän, sillä nyt on pakko päästä nukkumaan, sillä huomisesta tulee iso päivä. Siitä ehkä lisää seuraavassa postauksessa;)
Eli kaikille tervetuloa vaan sitten seuraamaan mun elämää täällä:) Katotaan miten tää kehittyy.

/Nii ja mistäkö toi mun blogin nimi tulee? Se tulee ihan vaan siitä, että saksaa, kun olen opiskellut ala-asteelta saakka niin varsinkin nyt viime aikoina on tullu käytettyä aina ihan huomaamattakin tuota Ach So! -fraasia. Ja liian usein, liian paljon. Siitä nyt sitten tuli tänkin nimi:)

2 kommenttia:

  1. Joku nimeltä mainitsematon henkilö saattoi innoittaa sua tekemään blogin.. kröhöm.

    VastaaPoista
  2. Jaa ei mitään hajua kuka tää ois ollu...

    VastaaPoista