torstai 29. syyskuuta 2016

Löysin blogilleni suunnan!


Mä oon jo miettiny pitkään, mihin suuntaan mä haluan viedä tätä blogia ja ylipäätänsä, että haluanko pitää tätä. Nyt monien pohdintojen ja monien erilaisten ajatusten jälkeen totean noin kahden aikaan aamuyöstä, että mä haluan kirjottaa tätä. Mun pitäis vaan osata antaa itestäni jotain enemmän ja musta tuntuu, että mä oon nyt löytämässä sitä kultasta keskitietä, viimein.

Mulla saattaa melko usein olla ongelmana se, että en oo täysin tyytyväinen asioihin, mutta sitten en osaa sanoa, että mikä siinä oikein mättää. Toisaalta sitten taas välillä en huomaa ollenkaan omia virheitäni vaan ajattelen, että tulipas tästä hyvä. Tiedän, kovin ristiriitaista. Mun blogi kaipaa lisää syvyyttä.

Myös yksi asia joka muuttuu tai itseasiassa jo muuttui on blogin ulkoasu. Aiemmasta turkoosin ja violetin sävyisestä melko raskaasta ulkoasusta siirryin tänään keveän vaaleaan ja yksinkertaiseen. Mitä pidätte?

Myös julkaisu tahtini kaipaisi ehkä "hieman" parannusta. Kesällä ja syksyllä kirjoittaminen on jäänyt hävettävän vähälle. Toivon mukaan nyt, kun kirjoituksetkin on viimein saatu pois alta, on myös aikaa kirjoittaa tänne.

Eli tavoitteena on siis kirjoittaa tänne enemmän, monipuolisempaa ja syvällisempääkin pohdintaa sekä saada tämä näyttämään hyvältä. Miltä kuulostas?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti